شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)

احمد هلول
MhmeD A ElSaLaM
SHeRiF allaM
Mahmoud Samir
AhMeD ELSaYeD
أمير عبدالعليم
Amr Emam
anosha
eng mona
البتول
حنين
دهب
احمد القماح
الطير الباكي
Ahmed A-Elalim Mansour
وعد
ABO7AZM
عمرو البكرى
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عمرو البكرى
عماري أصيل
عماري أصيل
عمرو البكرى

ذكر
المكان : العمار
الحالة : متزوج
الهواية : الدخول على منتدى شباب العمار
التـقــييــم : 0

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد 11 أكتوبر 2009, 9:04 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

سادتى انساتى سادتى يتجدد اللقاء مع برنامجكم الاسبوعى حوار صريح جدا ويسعدنا ويشرفنا إستضافة

عضو متألق فى سماء منتدى شباب العمار وله لونه الخاص فى ردوده وموضوعاته فضلا عن اخلاقه

واحترامه وجهات نظر الاخرين العضو هو :

الطير الباكى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

والأن الميكرفون مع المشاهدين

مين اللى هيبتدى الأسئلة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كاتب الموضوعرسالة
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى
المكان : ..
الحالة : ..
الهواية : ..

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 4:35 pm

فعلا يادكتور محمود معلش بس بلحق اكتب بسرعه عشان بجى ارد

القى النت فصل فبرد بسرعه من غير مراجع الكلام

اسفه غلطات مطبعيه منك لله يانوشا خلتينا خبطنا فى كل حاجه

وياست انوشا حاضر عارفه ان فى سؤالين هجاوب عليهم حالا

ومرسى جدا يابشمهندس احمد على المتابعه ومرسى ياريتاج ولو عندكم اسئله انا تحت امركم

ونرجع لسؤالين الست انوشا عشان نخلص وكمان انا مقولتش حاجه سيدتك اللى خلتينى كنت هتكلم

بس سكت مانتى اللى بتجرى لسانى اهه عشان اتكلم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
SHeRiF allaM
مدير المنتدي
مدير المنتدي
SHeRiF allaM

ذكر
المكان : بيت المهندسين
الحالة : مهندس
الهواية : الهندسه
التـقــييــم : 21

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 5:00 pm

اقتباس :
ههههههههه هقول بس محدش يضحك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كنت فى الارض عندنا وناس بتشتغل فى الارض وواحد جاى يقعد معانا كان ارضه قبل ارضنا بشيه
المهم كان راكب حمار انا وبنت خالتى شوفنا الحمار اتجننا كنا ساعتها بنلعب قولتلها متيجى نركب الحمار دة
المهم بقت هى تركب ششويه وانا اركب شويه لحد اما خدنا الحمار وطلعنا برة الارض خالص

عشان نشترى بسكوت مين اللى راكب ساعتها انا سبت بنت خالتى وخدت ابن بنت خالتى الكبيرة وريه
وعملت فيها عنتر ومشيت بالحمار كانت اول مرة اركبه فى حياتى واخر مرة والله العظيم[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
طلع الحمار اصلا مجنون واتارى الراجل دة له ارض فى الطريق اللى انا ماشيه فيه
والارض دى عند الترعه بس فى الاتجاة التانى وفى فلق نخله محطوط بيعدوا من الاتجاة دة لدة
واتارى الراجل صحبه بينزل من عليه والحمار بيعدى فلق النخل دة رحنا جايين عن الفلق
دة والحمار المجنون وانا وابن بنت خالتى طفل صغير وانا كنت صغيرة فى اولى اعداى
راح معدى بينا الفلق انا شوفته داخل كانت هتجيلى سكته قلبيه واتعوجنا انا والولد
وجينا فى نص الترعه وهى مليانه على عينها وراح نزلين
المشكله انا الحمار عدى وانا اللى وقعنا هههههههههههههههههههههههههههههههه

جامد جدا الموقف ده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وخصوصا الحته دى

اقتباس :
راح معدى بينا الفلق انا شوفته داخل كانت هتجيلى سكته قلبيه

الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 6:40 pm

anosha كتب:

ايه اكتر حاجه بتزهقق فيا ؟ متعديش كتير اوي يعني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=12]وليه كدا مكنت ساكته ولا اقولك بلاش اختى وقدرى هعمل ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

نفسى تكبرى كدا وتعقلى وتفهمى الدنيا ص عشان خلاص بقيتى دكتورة اد الدنيا

وتغيرى نظرتك للدنيا وتشوفيها بنظر افضل من كدا زى اما خلق ربنا شايفها ياتعبانى معاكى

مواصفات زوج المستقبل اللي قولتي عليها اتقدمتلك فأكتر من عريس ومع ذلك رفضتي
وقولتيلي اسباب مأقتنعتش بيها.ممكن اعرف السبب اللي يقنعني بقى؟ (شكلي هتقطع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] )

مش لازم تقطنعى بالاسباب لاننا مختلفين عن بعض فطبعا اكيد الاسباب ممكن متقتنعيش

بيها بس انا مقتنعه بيها ومؤمن بيها جدا انا قولتلك الاسباب وانت مقتنعتيش لانك لسه صغيرة

مش عارفه حاجه لما تكبرى اكيد هتفهمى كلامى وان الاسباب اللى قولتلك عليها دى مقنعه جدا

يمكن فعلا انا فى رد رقيه قولت مواصفات شريط حياتى بس فى حاجات مقولتهاش لانى فى حاجات بتغنى

عن حاجات انا قولت المواصفات الاساسيه اللى معنديش استعداد اتنازل عن صفه منهم ويوم اما سالتبنى

وردت عليكى وقولتلك انى عايزة اللى ارتبط بيه يكون عايزنى انا عايز الطير نفسها مش عايز

مجرد نسب او حاجه تانيه يعنى انا اكون هدفه الاول مش حتى يكون عندة هدف تانى

انت بقى مقتنعتيش بكلامى خلاص اعملك ايه دى اختلاف اراء وانا مقتنعه براى

ومش هتنازل عنه بكرة لما اتكبرى هتفهمى كلامى لسه بدرى عليكى يانوشا

ومتنسيش ان كل حاجه اسمه ونصيب وكل واحد بياخد اللى مكتوبله من قبل ميتولد

اوعدك ياستى لما النصيب يجى والقى المواصفات دى مش هطفشه وهوافق ساعتها

عشان سيدتك تفرحى و تلبسى الفستان مش دة اللى انت عايزة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قوليلي هنروح مصر أمتى الشتوي نزل بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟

بعد الاسئله دى والكلام اللى قولتيه شوفيلك حد بقى ينزل معاكى

يحرم عليه انزل معاكى فى حته تانى روحى ياشيخه ولا بدعيلك ولا بعدى عليك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هدعى عليكى وقول ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] والله لنا قايله لعمى وهتشوفى وانت عارفه عيعمل فيكى ايه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

جاوبي دلوقتي على ماحضر نفسي ليكي ياحبي بس بلاش..........انت فهماني

ماشى ماهو بعد اما عمى يعرف الكلام ابقى قبلينى لو كان فيكى حته سليمه تعرفى تكتبى بيها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 8:23 pm

دهب كتب:

وعدنا بعد الفاصل مع الطير الباكى

نحب نسأل الطير......

يا ترى ايه أكتر أكله بتحبيها وبتعمليها بنفسك ولا بتحبى تكليها من أيد حد تانى؟

اكله مليش فى الاكل يعنى يارتنى اكيله مكنش هيبقى دة حالى ماعلينا اكله بحبها المشويات عموما مش هتفرق المهم تتعمل[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كل واحد فينا لما بيكون متضايق بيحب يروح مكان معين أو يعمل حاجه معينه أو يكلم شخص قريب منه فياترى لما الطير بتكون متضايقه بتعمل ايه ....أوعى تكونى بتكتأبى وتقعدى تاكلى

هو اللى بيكتائب بياكل تصدقى اول مرة اعرف انا بقى فيه حاجه غريبه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

سواء زهقانه يعنى لو زهاقنه مكولش ومبقاش طيقه ريحه الاكل والاعجب بقى لو فرحانه اوى بردة مكولش

من الفرحه بحس ان شبعانه خالص اول مرة اعرف ان اللى يجيله اكتئاب ياكل اتارى مصر المجاعه فيها ماهو الشعب عندة اكتئاب على طول [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا بقى ياستى مختلفه انا اما ابقى زهقانه اخدى مخدتى وعلى السرير انام واصحى انام تانى حد اما خلاص بقى اهدى شويه
اقوم اتوضى واصلى ركعتين لله وادعى ربنا يفرج عنى وخلاص

أنا عارفه طبعا انك جريئه ومش بتخافى بسهوله عاوزين تحكيلنا على موقف خوفك أو حد خضك وساعتها كان أيه رد فعلك؟

اه مبخفش انا عارفه انتى عيزانى اقول ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الموقف هحكى عليه عشان تستريحى ربنا يستر واميكا متشوفش الرد تيجى تكلنى ههههههههههه ربنا يستر[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هحكلكم بقى كنا اخر يوم فى الامتحانات فى ثالثه ثانى كنت انا واميكا ودهب المهم خرجنا من اللجنه قولنا نروح نغيروناكل
وبالمغرب نخرج شويه نتفسح فى البلد ال جردن ستى ولا المعادى هنتفسح فيها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] قولتلهم ماشى روحنا وخرجنا زى اما اتفقنا
رحنا جبنا بيبسى وشبسى واتمشينا قولتلهم احنه ياجماعه مش هينفع ناكل كدا فى الشارع احنه خلاص كبرنا دى ايام وهندخل
الجامعه بقينا انسات فضليات [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وخلاص قولنا نمشى من شارع كدا كان فيه اراضى
كانت مزروعه زرة بس لسه مش كبير كان شارع الاستاذ مجدى عطا
الشارع اصلا عادى فيه بيوت وارضى وزميلنا بيوتهم هناك طبعا احنه مشين ناكل ونشرب ونضحك ونكركر فى الشارع
ماهو خلصنا الثانويه بقى وخرجين من كبت مشينا فى نص الطريق يطلعلنا ايه من الزرة!!!!! ديب " اد الدنيا كان بعدة عنا حوالى
5 متر كدا ووقف فى وسط الطريق يبوصلنا انا طبعا مش عايزة اقولكم ربنا ميوريكم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
على اللى حصلى اللى فى ايدى وقع فى الارض ودهب تشد فيه مش قادرة اجرى ووقفه مبرقه ومزهوله ومش قادرة اتكلم
راح الديب والله قعد يبوصلى انا ودهب اووووووى ويبرق واحنه مش قادرين نجرى راح مرة واحدة بص على اميكا والله
ياجماعه بصلها بصه وراح واخد ديله فى سنانه وداخل الارض التانيه طيارةالهانم بقى اميكا راحت خبطانى انا ودهب
وقيلالى فى ايه انتم مجنين هو اما شفنى عرفنى ياجماعه وعرف اننا عائله واحدة فطبعا جرى ازاى يتعدى على حد من
لعائله اصل اميكا من عائله الدياب ههههههههههههههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] فهى بتقول انهم دياب فى بعض ههههههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
انا طبعا كانت اعصابى انتهت وخلاص قولتلها هو دة وقت تهريج وهزار ورحنا مسكنها مقطعنها من الضرب وحلفنا من ساعتها منمشى فى الشارع دة تانى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كفايه عليكى شويه الاسئله دى ونواصل بعد الفاصل

باقى اسئله الاستاذ عمرو امام وريتاج[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فاصل ونواصل

ابقوا معنا ادعوا لنا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
MhmeD A ElSaLaM
عضو
MhmeD A ElSaLaM

ذكر
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 8:28 pm

من أجمل الحلقات والله . ..ربنا يعينك على الأسئلة ... [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 10:23 am

Amr Emam كتب:

سؤالى بقى يا طير :

أكيد بيحصل لكل الناس مواقف فى رمضان

ايه هو الموقف المضحك او المحرج اللى حصلك فى رمضان

واكيد كان معاكى حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أحكيلنا حصل ايه ؟؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فاصل ونواصل

ايه ياجماعه انتم اما بتصدقوا تمسكوا فى حرف ياساتر على دى ناس[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هو انا خلاص بيقت تخصص مواقف ياجماعه كفايه ايدى وجعتنى من الكتابه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

موقف رمضان كنا انا وكنزى وانوشا ايام مكنا بنجهز للمعرض وبنجهز اللبس عندنا

جتلى كنزى البيت قبل العشاء قولتلها نروح نصلى فى ابو عجور وبعدين نرجع نكمل

وكانت معانا انوشا روحنا احنه الثلاثه دخلنا الجامع ملقناش مكان غير فى الدوار

هو عادى الحريم بتصلى فيه المهم وقفا الشيخ قام الصلاة مين بقى جمبنا احنه الثلاثه

ست غريبه كدا شويه بس ايه وسعلها اصلا على اللى عملته

قامنا نصلى ومن اول ركعه كنت انا وقفه جمبها لزم وجنبى كنزى وجمب كنزى انوشا

وهى الست جمبى واحنه واقفين نسمع الفاتحه والصلاة عادى كل دقيقه الست تسيب الصلاة

وتقعد تبصلى انا وكنزى ومش بص عادى بعينها بس لا دى براسها كلها وبص بتبريق[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طبعا احنه مسكين نفسنا على الاخر جينا نركع كل دقيقه تمسك طرف الجلبيه بتعتى وتتفرج عليه

قولت يمكن القماشه وشكل الجلبيه عجبها طبعا دة كله واحنه قايمين الصلاة

ودة كله واحنه مسكين نفسنا جينا للركعه التانيه والشيخ بيقرا ومندمجين معاه

راح عيل صغير معدى من قدمنا راحت الست دى مديله قلم على قفهه عوج ركبت الولد[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طبعا وسعلنا احنه بقى بقينا مش قدرين نقول امين من كثر الضحك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

احنه الثلاثه ومش قادرين مسكين صوتنا خايفين يطلع

وجسمنا احنه الثلاثه بيترعش ويهتزر من الضحك ههههههههههههههههههه

لاننا هى جمبنا ووخدين بالنا منها اوى من اللى بتعمله

رحنا سجين بالعافيه المهم قلنه التحيات بالعافيه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قمنا للركعه الثالثه بردة بنسمع الشيخ راحت بنوته صغيرة معديه بردة من قدمنا

راحت الست مسكها من شعرها ومكعبلها وراحت مسكها ومدخلها عليها كدا

وقعدت تدب ف[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ى البيت ومسكها من شعرها والبت مش قادرة تتكلم من الضرب[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

احنه بقه كنا خلاص مكناش مستحملين اصلا من الضحك هنتفجر

احنه كنا مسكين نفسنا بالعافيه راح صوتنا طالع من الضحك والسطريين اللى جمبنا ضحكه

واحنه والجامع بقى مسخرة بسبب الست وخرجنا من الجامع عنينا مدمعه

من الضحك بسببها منها لله بوظتلنا الصلاة فى الليله دى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:00 pm

يارتها اللى كان بيقع فى اديها بتضربه وبس دى كانت بتشتم شتايم ولا اكننا فى مسجد
احمد هلول
عماري أصيل
عماري أصيل
احمد هلول

ذكر
المكان : المدينة المنورة ـ المملكة العربية السعودية
الحالة : متزوج +2
الهواية : التواصل معكم عبر المنتدي الجميل لشباب العمار

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:07 pm

ماذا تعني بـ ( تشتم أكننا في مسجد )
الجملة غير مقبولة ... أرجو أن أكون فهمت خطأ أرجو التوضيح ؟ وشكراً
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:13 pm

كنزى. كتب:
دى كانت بتشتم شتايم ولا اكننا فى مسجد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:14 pm

اللى اقصده ان الست دى كانت بتشتم وترجع تانى تدخل فى الصلاه عادى ولا هممها المسجد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:14 pm

انا فهمت صح الرد مفهوش اى حاجه
يعنى الست بتشتم ومش محترمه وجودها فى المسجد اكنها فى البيت اكيد ده اللى تقصده الاخت كنزى لما تابعت رد الطير الباكى فهمت
AMZ
عماري نشيط
عماري نشيط
AMZ

ذكر
المكان : .
الحالة : الحــــمد للـه
الهواية : .

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:15 pm

:ي*ب:

عدل سابقا من قبل tegen في الخميس 15 أكتوبر 2009, 12:55 pm عدل 1 مرات
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 12:51 pm

لا منبسطناش !!!!!!!!!!!! والله حاجه غريبه الناس بقت ردودها مالها كده
AhMeD ELSaYeD
عماري أصيل
عماري أصيل
AhMeD ELSaYeD

ذكر
الحالة : عاشق العمار وناسها
الهواية : الصحافه والاعلام

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 1:48 pm

http://www.shabab-el3amar.net/montada-f70/topic-t12565.htm#12624
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 1:52 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدة جدا الست دي
بس ما شاء الله إنتوا طلعتوا عنين الطير الباكي بالأسئلة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://ahmed-amar.blogspot.com
MhmeD A ElSaLaM
عضو
MhmeD A ElSaLaM

ذكر
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 2:39 pm

إيه اللى جمدها ..!!!
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 2:50 pm

اقتباس :
إيه اللى جمدها ..!!!

تعرف تعمل زيها ؟؟
MhmeD A ElSaLaM
عضو
MhmeD A ElSaLaM

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:11 pm

ولا زيك انت كمان
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:14 pm

ولا عمرك هتعرف

MhmeD A ElSaLaM
عضو
MhmeD A ElSaLaM

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:18 pm

مهو أصل فى حاجات فى ناس معينه بتنفرد بيها زى الست الجامدة دى كدا

.....

معلش يا طير خرجنا عن النص .

Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:23 pm

اقتباس :
مهو أصل فى حاجات فى ناس معينه بتنفرد بيها زى الست الجامدة دى كدا

تشبيه جميل .. شكرا جزيلا يعمنا

معلش بقي ياطير زي مبتبوظوا موضيعنا أهو نبوظ موضوع من نفسنا
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:26 pm

كفايه ياجماعه لحد كدا بجد

من ساعه رد الدكتور tegenبجد انا سكت على الردود ومش راضيه اتكلم

ورد رد استهزاء بالى كاتبه الرد وانا سكت منعا للمشاكل وبعدها الاخوة اللى ردوا بعدة كان على

نفس الموقف ياريت يعنى انا مش مستنيه حد يعرفنى ازاى ارد وقول ايه ومقولش ايه

وكفايه لحد كدا شكرا على استهتركم باللى بتتكلم

وياريت محدش يعلقى على رد تانى الاستاذ احمد دخل رد رد يلطف الكلام اللى فوق ردة عشان مخدش بالى من الردود

شكرا ياستاذ احمد انا اعرف افرق كويس فى توجيه الكلام مش هرضى ان حد يستهتر بكلامى

وياريت الحوار اللى هيبدا بين الاستاذ احمد والاستاذ محمد ينتهى ومش عايزة كلام فى الموضوع

تانى
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:35 pm

اقتباس :

وياريت الحوار اللى هيبدا بين الاستاذ احمد والاستاذ محمد ينتهى ومش عايزة كلام فى الموضوع

تانى

حرام عليكم إدونا فرصة بقي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

نفسي مرة أبوظ موضوع بالشات هو مفيش حد غيركم هنا بيعرف يعمل شات ولا أيه ؟؟

الله يرحم أيام زمان كنت تلاقي عشرين واحد بيعملوا شات في الموضوع وبردو ميبوظشي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:43 pm

ههههههههه

بوظوا برحتكم ياستاذ احمد عااااااااااادى

انا دة مضيقنيش انا اللى يزهقنى اما حد يعقبلى على رد

ويستهتر باللى بتتكلم زى اللى حصل فوق كدا

عموما انا بشكرهم جدا وياجماعه هى حلقه وهتعدى وهى مرة

وانا عشان بس التزمت بالحلقه مع الاستاذ عمرو البكرى هكمل الحوار

وهكمل بقيه اجابه الاسئله وعموما حصل خير

فاضل اسئله ريتاج وهى الى هيترد عليها دلوقتى
عمرو البكرى
عماري أصيل
عماري أصيل
عمرو البكرى

ذكر
الحالة : متزوج
الهواية : الدخول على منتدى شباب العمار

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 3:48 pm

المفروض من الادارة التوجيه مش التلميح البعيد ويمكن الادارة تقدر تحاسب الاعضاء .

ثانيا بصفتى كاتب الموضوع ارجو الالتزام بالموضوع وعدم الخروج عنه

والشات مطلوب بس فى حدود الموضوع

شكرا للاخت الطير الباكى على التقدير

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)
صفحة 4 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» حوار صريح جدا الحلقة 2
» حوار صريح جدا (الحلقة العاشرة) أ/دهب
» حوار صريح جدا (الحلقة الاولى )
» حوار صريح جدا الحلقة الاولى
» حوار صريح جدا (الحلقة الخامسة ) حنين