شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحقيقة المرة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل
A7Med Reda

ذكر
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
التـقــييــم : 1

الحقيقة المرة Empty
مُساهمةموضوع: الحقيقة المرة   الحقيقة المرة I_icon_minitimeالأحد 26 يونيو 2011, 10:04 am

الحقيقة المرة

انا بجد مضايق جدا من اللى بشوفة دة اية اللى حصل دة فريق الزمالك مش عارف ياخد بطولة خالص حتى الاهلى كان واقع وبرضة

بيتغلبة من المصرى بجد حرام ومنك لله يا حسام انت السبب وضياع الزمالك على ايدك بسبب اقتناعك بلاعيبة زبالة ميصلحوش يلعبة

فى البلاستك حتى استاذ عمرو الصفتى اللى مربى شعرة وعمال زى التربى وسبب خراب الزمالك حسين ياسر اللى لو حد تف علية يحرقة

واحمد غانم اللى كل ماتش كورة بركات بيخلية يلحس نجيلة الملعب ياعم حرام عليك بقى عندك حسام عرفات شباب وسايبة وعندك

علاء على بتلعبة كل فين وفين ياعم حرام عليك كرهتنى فى الزمالك دة المصرى خسف بينا الارض امال الاهلى هيعمل فينا اية

انا بجد حزين مش دى فرقة الزمالك اللى كنت بشجعة وحب لعبة وانا والله منا مشجع الزمالك تانى وهبطل اتفرج على الدورى خالص

كفاية بقى احنا تعبنا ادارة تعبانة ومدرب مبيفهمش وانا نمت معكوك دمى وحزين جدا على اللى بشوفة دة وطول محسام مقتنع بالصفتى

وحسين ياسر واحمد نايم تعبان احمد غانم اشرب بقى وشوف بقى الاهلى بعد مفاز على الاسماعيلى هيعمل فينا اية انسى يا حسام

واخر حاجة امتى هنغلب الاهلى وامتى هناخد الدورى

عدل سابقا من قبل A7Med Reda في الأحد 26 يونيو 2011, 10:42 am عدل 1 مرات
A$Maa M0hi
مشرف عام
مشرف عام
A$Maa M0hi

انثى
المكان : zaG
الحالة : a7sn mn l 2wl
الهواية : song ,,
التـقــييــم : 17

الحقيقة المرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحقيقة المرة   الحقيقة المرة I_icon_minitimeالأحد 26 يونيو 2011, 10:18 am

معلش يا أبو حازم هدى نفسك ،، ان شا الله الزمالك ياخد أحلى بطولات ف الدنيا كلها ،،

a7med maher
عماري محترف
عماري محترف
a7med maher

ذكر
الحالة : مرتبط
الهواية : ر
التـقــييــم : 5

الحقيقة المرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحقيقة المرة   الحقيقة المرة I_icon_minitimeالأحد 26 يونيو 2011, 10:24 am

والله يا جدعان الزمالم مشكلتها فى الناس الزباله الى مسكاها وبردوا اللعيبه للاسف مفيش احترام يبقى هيبقى فى روح ازاى لازم يحترموا جمهورهم والجمهور يحترمهم مش اللعيبه بردوا الجمهور بيزودها وحسام
ده مش نافع محتاجين طارق يحيى طه بصرى فاروق جعفر حسن شحاته

وهما هيعملو شغل ويبطلوا يلعبو بعيال كسر ويشتروا بقا شويه لاعيبه حلوه
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل
A7Med Reda

ذكر
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
التـقــييــم : 1

الحقيقة المرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحقيقة المرة   الحقيقة المرة I_icon_minitimeالأحد 26 يونيو 2011, 10:56 am

ASMAA MO7Y كتب:
معلش يا أبو حازم هدى نفسك ،، ان شا الله الزمالك ياخد أحلى بطولات ف الدنيا كلها ،،

هياخد امتى لاما الغراب شعرة يشيب

ولا لاما الحداية تحدف كتاكيت

انا خلاص مش هتفرج على الدورى المصرى تانى

الحقيقة المرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فين مدرسين العمار
» بئر الحقيقة
» وانتى الحقيقة لو تعلمين
» الحقيقة الوحيده the only truth‏
» انفلوانزا الطيور بين الحقيقة والخيال