شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله
شبـــاب العمـــــار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)

احمد هلول
MhmeD A ElSaLaM
SHeRiF allaM
Mahmoud Samir
AhMeD ELSaYeD
أمير عبدالعليم
Amr Emam
anosha
eng mona
البتول
حنين
دهب
احمد القماح
الطير الباكي
Ahmed A-Elalim Mansour
وعد
ABO7AZM
عمرو البكرى
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عمرو البكرى
عماري أصيل
عماري أصيل
عمرو البكرى

ذكر
المكان : العمار
الحالة : متزوج
الهواية : الدخول على منتدى شباب العمار
التـقــييــم : 0

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 11 أكتوبر 2009, 9:04 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

سادتى انساتى سادتى يتجدد اللقاء مع برنامجكم الاسبوعى حوار صريح جدا ويسعدنا ويشرفنا إستضافة

عضو متألق فى سماء منتدى شباب العمار وله لونه الخاص فى ردوده وموضوعاته فضلا عن اخلاقه

واحترامه وجهات نظر الاخرين العضو هو :

الطير الباكى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

والأن الميكرفون مع المشاهدين

مين اللى هيبتدى الأسئلة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كاتب الموضوعرسالة
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى
المكان : ..
الحالة : ..
الهواية : ..

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 1:16 pm

لو صبر القاتل على المقتول كان مااااااااات لوحدة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

زعلتنى ياستاذ ابو حازم والله النت فصل عندى انبارح ومكملتش

بقيه اسئله ابو حاااااازم
مقصتك مع المنتدى
قصتى هو انا اصلا فاكرة كلت ايه النهاردة يابو حازم دة انا عندى زهيمر هههههههه
بس اقولك انا طبعا حكيت بدايه معرفى ازاى بالمنتدى وازاى اخترت االاسم المستعار دة فى اجابه سؤال الاستاذ عمرو
احكيلك بقى بقيه القصه انا دخلت المنتدى على سبيل الفرجه وخلاص يوم وراء يوم ردت وبدات
ارد وبعدين اتشجعت وكتبت موضوع من لموضوع لحد اما بقيت اكتب باستمرار وبقيت لمضه اد الدنيا ههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كنت ساعتها فى حالى محدش يعرفى ولا اعرف حد كل اللى يعرفونى اولاد عمى وعمتى والحائر ودى كانت صحبتى
كنا نقعد نهرج ونرد تحت بعض ودى اتسبب ان بعض ناس عرفتنى وبعدين استمرت ومكنتش اعرف حد غير ام
يوسف مكنتش هى تعرفنى لانى اتخنقت انا وهى فى موضوع كانت منزله
وبعدين قبلتها وعرفتها انا مين وكانت مفاجئه ليها وبعدين اتعرفت على جنات وجتلى البيت وهى متعرفنيش
وانا مكنتش اعرف شكلها وكانت مفاجئه جميله واتعرفت على حنين فى نفس اليوم على النت بعدها
اتقبلنا قدام شرعنا وهى راجعه من الكليه وهى عرفتنى سلمت عليها ويوميها كان النت فاصل عندى وخارجه اشوف
فاصل ليه لانى كانت نتيجتى ظهرت راحت واخدة منى رقم الجلوس وقالتلى هجبهاك لو النت مش فاصل عندنا واتصل
بيكى كانت اول مرة اشوفها واعرفها شكلا بس هى عرفتنى قبلها لانى انا وهى ركبنا مع بعض مرة السزوكى ومكلمتهاش لانى مكنتش اعرفها بس هى بعدها عرفتنى ودى كانت حنين استمرت علاقتنا ببعض ويارب تدوم على طول
وبعدين اتعرفت على البتول بمقلب عملته فيه اعتقدت انى من النوع اللى بيتكلم على اصحابه وان ممكن اتكلم عن حد
وحش فى غيابه وعملت فيه حتت مقلب بس ايه الحمد لله خيبت ظنها وكانت اجمل واحلى معرفه استمرت صدقتنا لحد
اليوم يمكن نتختلف مع بعض فى حاجات بس منزعلش من بعض
وبعدين اتعرفت على وعد اختلافنا مع بعض فى موقف كدا هى فهمتنى غلط بس الحمد لله راح وبقت من اعز الناس عندى والله
اما توتا وريتاج والباقى كنت اعرفهم من خارج المتدى وعلاقتى بيهم كويسه من قبل المنتدى ودهب واميكا
انا اللى اقنعتهم بالمنتدى ودخلتهم من كثر كلامى عنه قدمهم لانهم من اعز اصحابى اما الباقى فى القصه
عادى زى اى عضو اكتب وارد مليش مغامرات يعنى ولا مشاكل يعنى لانى مبحبش المشاكل اصلا

5 بى اىشئ تحلمى وما هدفك
هدفى اخد الماجستير واشتغل فى مكان كويس وساعتها اكمل بقيت مشوارى فى التعليم وربنا يرزقنى بالزوج الصالح اللى
يصونى ويحافظ عليه ويرزقنى بالخلف الصالح اللى يكونه احسن منى الف مرة واروح احج انا والانسان اللى ربنا
هيخترهولى واعيش عيشه كويسه محتجش لحد ابدا مهما ان كان حتى لو اهلى وفعلا دى كل احلامى

6
هل تقبلين وجة النظر حتى لو بمحالة الانتقاد
طعبا وببقى مبسوطه كمان لانى بقدر اعرف نظرة الناس ليه ايه واعرف ايه العيوب اللى فيه
مش شايفها عشان اعرف اغيرها اللى

7
كلمينا عن نفسك فى خمس كلمات
انسانه عاديه بحاول ارضى ربنا واهلى واحافظ على كرمتى وعلى نفسى مهما ان كان الثمن اللى هدفعه

8
انتى من نجوم المنتدى فمن من شباب اليوم تعجبى بمواضيعة

نجوم حته واحدة ياحلاوة ياولاد[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] دة الواحد مش عارف قيمه نفسمه ربنا يخليك يابو حازم مجامله رقيقه منك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
فى شباب كثير بتعجبنى مواضيعهم بصراحه
منهم حنين والبتول ورقيه والاستاذ احمد هلول واحمد منصور واحمد السيد وعمرو امام
وايهاب وباهرحكام وعلى زايد واحمد زايد واحمد القماح واحمد عبدالمجيد والاستاذ اسلام طلعت وعمر المختار وابو حازم
وفى ناس كثير فعلا مش متزكرهم دلوقتى

اتمنى ان تكون اسئلتى خفيفة عليكى
هى خفيه وجميله جدا بس محتاجه رد كبير ياله ربنا يخليك يابو حازم فكرتنى بايام اول مدخلت المنتدى

احلى ايام للمنتدى بجد اسئلتك جميله جدا يابو حاز
ABO7AZM
عماري أصيل
عماري أصيل
ABO7AZM

ذكر
المكان : العمار بلدى
الحالة : الحمد الله عيشة واخرها الموت
الهواية : وتمضى بينا الايام ونطوف معها الى رحلة الزمن نتذكر ايام تركنها وهى لام تترك عقولنا واذهانانة نعشق الحياة ولكن الحياة قد لاتعشقنا نمر ونمر مع تلك الايام الصعبة الغريبة نحن فى 2010 ولكن قلوبنا وعقولنا مع ايام نتلهف اليها هل تعود ايام الطفولة الجميلة هل نعود ابرياء واكبر همنا لعبة سئمت كثير من ما ارة اليوم شتان بين هذة الايام وايام عمرنا نحن نفتقد الصواب الايام تجرى بينا ونحن لاندرى مازلت اتذكر اجمل الايام

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 1:22 pm

مقالة
انا اسئلتى انتى مردتيش علية

انا مش هسئل تانى
[/quote]

انا طبعا بقول كدة من عشمى

مش زعلان ولا حاجة

http://eldof3a40.ahlamontada.com/montada-f38/topic-t34.htm#92
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 1:33 pm

والله انا بعد اما كتبت الرد وجيت ابعته راح [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] لانى كان النت وانا معرفش والله

اسالتك الوحيدة اللى جوبت عليها كتابه فى الورد

وبعدين والله من ساعتها لسه فاتحه الجهاز حالا

التمس لااخيك يابو حازم بضع وسبعون عزر دة انت ملتمستليش عزر واحد ياشيخ هههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وعموما انا عارفه انك بتهرج ودة عشم لاننا اخوات طبعا ومنتظرة بقيه الاسئله منك
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 2:14 pm

كنزى. كتب:
توته ياحبيبى سؤال مش غلس اوى

ماشى غلسى غلسى وحسابنا بعدين بس اما اشوف وشك ياكنزى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كلمه كرامتى تفتكرى هتكون موجوده كتير بينك وبين زوج المستقبل ان شاء الله

فى حاجات وفى حاجات طبعا لا يعنى باللى يخصنى انا كلمه كرمتى هتبقى واحدة بس كرامه واحدة بس

هى كرمتى وكرمته لانى احنه احنه الاتنين واحد زى اما بنقول عندنا وجهين لعمله واحدة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] يعنى ساعتها

مش هتبقى موجودة لانى محدش بيغلط فى كرمته اما نبيجى للى لازم احافظ عليه هو كرامت اهلى ودة غصب عنى

وعنه وعن الدنيا بحالها لازم

احافظ عليها وهو قبلى لازم يحفظلى عليها لانى كرامت اهلى مقدرش اتنازل عنها لانى انا اتنزلت عن اللى يخصنى

معاة يبقى فاضل كرامه اهلى وكرامه اهلى من كرامتى ساعتها ولا محفظليش عليها يبقى ميلزمنيش بكثير

ان شاء الله انتى احتمال تتجوزى فى يوم من الايام هههههههههههههههههه احتمال وخلى املك فى ربنا كبير لو زوجك طلب منك تقعدى فى البيت وانتى خلاص وقعتى وحبتيه ايه موقفك ....؟..... اكيد وتقولى خدمتك امينه ياسى منصور

احتماااال يعنى هههههه بس اما نشوف اللى قبلنا فلحوا ماهم طفشوهم وخلوهم يسيبوا البلد كلها اهه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هى بقيت سى منصور اليومين دول انا مش هقول كدا ابدا هبقى قديمه ياختى وهقول خدمتك امينه ياسى السيد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

منك لله ياكنزى والله لتتقطعى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ياستى لو حسيت انا انى مقصرة فى بيتى او نقصه ذرة فعلا ساعتها مش هستنى لما يقولى اقعدى هو هقعد

انا من غير ميلمح حتى اما لو مش مقصرة فى حاجه وقالى اقعدى لمجرد التحكم هرفض طبعا

ABO7AZM
عماري أصيل
عماري أصيل
ABO7AZM

ذكر
المكان : العمار بلدى
الحالة : الحمد الله عيشة واخرها الموت
الهواية : وتمضى بينا الايام ونطوف معها الى رحلة الزمن نتذكر ايام تركنها وهى لام تترك عقولنا واذهانانة نعشق الحياة ولكن الحياة قد لاتعشقنا نمر ونمر مع تلك الايام الصعبة الغريبة نحن فى 2010 ولكن قلوبنا وعقولنا مع ايام نتلهف اليها هل تعود ايام الطفولة الجميلة هل نعود ابرياء واكبر همنا لعبة سئمت كثير من ما ارة اليوم شتان بين هذة الايام وايام عمرنا نحن نفتقد الصواب الايام تجرى بينا ونحن لاندرى مازلت اتذكر اجمل الايام

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 2:46 pm

تمام تمام

ماشى

فى تقديرك كدة

من يحوز

على

افضل مشرف

افضل عضو

افضل ردود

افضل تواجد

لو تركو لكى الادارة

فمن سوف تطردية

ومن سيكون معكى

ومن سيكون مشرف

اسئلة خفيفة ولذيذة
http://eldof3a40.ahlamontada.com/montada-f38/topic-t34.htm#92
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل
حنين

انثى
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 3:36 pm

ياربى !!

هو إنتى اللى هنا ؟؟؟

ومحدش قالى ليه بس يا أخوانا؟

ده انا ليا عودة كبيرة أووووووووووووووووى

نهارك ملحوس بكريمة يا ست طير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
https://shabab-el3amar.yoo7.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
البتول
عماري أصيل
عماري أصيل
البتول

انثى
المكان : في بيتنا طبعا
الحالة : تماااااااااااااااام
الهواية : ---------

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 5:42 pm

اقتباس :

وبعدين اتعرفت على البتول بمقلب عملته فيه اعتقدت انى من النوع اللى بيتكلم على اصحابه وان ممكن اتكلم عن حد

وحش فى غيابه وعملت فيه حتت مقلب بس ايه الحمد لله خيبت ظنها

علي فكره كده انتي بتخبطي في الحلل خالص يا طير

بجد زعلتيني بكلامك ده

انا صحيح فاكره المقلب بس عمري مقصدت اللي بتقولي عليه ده ولا المقلب يوحي بكده أصلا

دي كانت مجرد دعابة في بداية تعرفي بيكي زي معملت مع أحلام وجنات وغيرهم لكن مقصدتش هدف خبيث أبدا ولا اني أوقع حد في الكلام
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل
حنين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 5:44 pm

هيه هيه خناقة كملوا هههههههههههه

البتول
عماري أصيل
عماري أصيل
البتول

انثى
المكان : في بيتنا طبعا
الحالة : تماااااااااااااااام
الهواية : ---------

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 5:48 pm

يرضيكي ياحنين اللي بيتقال علي اختك ده؟

لا ومن مين؟

الطير !!
عمرو البكرى
عماري أصيل
عماري أصيل
عمرو البكرى

ذكر
الحالة : متزوج
الهواية : الدخول على منتدى شباب العمار

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 6:17 pm

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا بصفتى مذيع البرنامج معايا شوية اسئلة من الاعداد كلها اجبارى لازم يترد عليها وعلى فكرة سهلة خالص

1- الفرق بين شخصية الطير الباكى فى المنتدى وخارجه ؟

2 - قلمك ام لسانك فى التعبير قلبك ام عقلك فى التفكير؟

3-توافقى على وظيفة بجوار بيت الله الحرام ولا عريس مناسب بكل المقاييس ؟

4-هو فى حد زيى - هما يطوله - ده انا احسن منهم - هما مين دول-ايش اب لجاب (هل للكلمات دى وجود فى حياة الطير الباكى ؟

5- هل تحبى اسمك ؟

6-اجمل ما فى الوردة الرحيق واجمل مافى الدنيا الصديق (كام صديقة للطير الباكى )؟

7-لو شخص عزيز عليكى جدا احرجك فى وسط جماعة متحبيش تتحرجى قدامهم والاحراج ده مش عادى (هتسكتى )؟

8-ايه رايك (الكذب-النفاق - الانيسياق (واحد ماشى ورا واحد بدون تفكير )-التكبر:؟

9-قصة حياتك فى كلمة واحدة فقط ؟؟؟؟؟؟

10- لو انت راحة الجامعة او شغلك ومتاخرة جدا وفجاءة وقعت عليكى حلة مية بتاع الكرومب
هتنعملى ايه بالتفصيل ؟؟

11- موقف (محرج - محزن - مضحك )

12-تقولى ايه الى كل من ظلمك؟ واللى انتى ظلمتيهم ؟

فاصل ونواصل
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 6:24 pm

حنين نفسك فى دم وقطع غيااااار تترمى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بتول انت بتهرجى اصلا لو احكى الموقف انا مش معنى كلامى انك كنتى بتوقعينى بالكلام

وانا عارفه ان كان هدفك مش كدا انا مقولتش كدا انا كلامى واضح لانك وانا بحكى يوميها

كلمتينى بعضويه غير البتول

وقولتيلى رايك ايه فى البتول مش قولتيلى رايك فى حد تانى

ماشى يعنى مش كونتى بتوقعينى فى الكلام عن حد يعنى

لو كنت سالتينى عن حد تانى كنت ماشى يبقى ليكى حق تزعلى دلوقتى من الكلام

عموما انا مش هتكلم اظن انتى عارفه ان بقول ايه ونيتى ايه الظاهر انك زهقانه

من حاجه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 7:36 pm

دهب كتب:

[size=29]أختى وحبيبتى الطير الباكى

اه ياخوفى من البدايه اللى كللها نعومه وحنيه دى[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

نورتى وأهلا وسهلا بيكى الموضوع ده كان فين من زمان ههههههههه

اااااااه خلص تارك تطفى نااااااااارك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

السؤال الاول.....انتى ليه دايما عصبيه ولا هو معايا بس عاوزه أعرف يمكن أنا اللى فيا حاجه غلط وأنا اشك ف كده؟
والله يابنتى اللى يعرفكم انتى وواحدة كمان صحبتنا ميتعمل معاكم غير بمشرط بسكينه اى حاجه من القبيل دة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مش تقولى عصبيه وزهق الحاجات دى خلاص انا بعد كدا هيبقى معايه حاجه من الحاجات دى لانى الزهق والعصبيه

مبقتش تجيب نتيجه معاكم خلاص[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] روحى ياشيخه ولا بدعيلكم ولا بدعى عليكم خليتوا الواحد فقد اعصابه كلها[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

السؤال الثانى......لو أنتى فى الثانويه وواحده صاحبتك هزرت معاكى ومدت اديها وجيتى تاخدى حقك راح الاستاذ سيد شعيب دخل هتعملى ايه هههههههههه طبعا فهمانى؟

هههههه انت لسه فاكرة يادهب مش بقولك كنا مصاحبين متشرديين ماهو عشان كدا انا خلاص قرار ومش هتنازل عنه هى هتبقى سكينه المطبخ معايه بعد كدا عشان انا زهقى وكلامى معاكم مبقاش يجيب نتيجه معاكم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

السؤال الثالث.....حاجه جديده فى حياتك أول مره تعترفى بيها هنا فى الموضوع ده؟

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] امممممممممممم بحاول اغير نفسى شويه

السؤال الرابع......مين هما أعز أصدقائك غيرى طبعا ومش مهم تزكرى أسماء؟

انت واميكا وام يوسف والبتول وحنين وجنات وتوتا ومسيس زيزو وريتاج ورقيه دول فى المنتدى

اما لو هنتكلم عن بردة انت عارفه محتاجه موضوع عشان اكتب الاسماء[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

السؤال الخامس.....لو جاتلك فرصه انك تسافرى أى بلد فى العالم هتختارى فين وليه؟

انا مش محتاجه فرصه وانت عارفه انا لو عايزة اسافر هسافر من بكرة مش محتاجه فرصه يعنى

يلا كفايه عليكى كده وأرجعلك بعد الفاصل
ماشى والحساب هيجمع[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[/size]
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 8:59 pm

ABO7AZM كتب:

تمام تمام

ماشى

فى تقديرك كدة

من يحوز

على

افضل مشرف باهرحكام

افضل عضو كثير ممكن

احمد منصور واحمد طلعت واحمد السيد ومحمد مختار

دول اربعه بس فى بصراحه ناس كثير جدا ممتازة

افضل ردود

اجمد مهندس وايهاب ورقيه وامير عبدالعليم واسلام طلعت

افضل تواجد
عمرو البكرى وابو حازم

لو تركو لكى الادارة

فمن سوف تطردية

هطرد كل طرف كان فى المشكله اللى فاتت يعنى اهم اعضاء المنتدى واالادراة ههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ومن سيكون معكى
هكن لوحدى عشان محدش يقصر على راى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ومن سيكون مشرف

هعين ناس طبعا كثير بس هسيب ناس بردة هما قايمين بشغلهم تمام

اسئلة خفيفة ولذيذة
eng mona
عماري أصيل
عماري أصيل
eng mona

انثى
المكان : هو ف غيرها
الحالة : ميكانيكية اد الدنيا :)

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 3:21 am

على فكرة ياطير انا متابعة ياحبى بس مستنية لاخروالاسئلة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] هتظبطك

وطبعا انتى عارفة اسئلتى بلاش بقي نخليها لاخر
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل
حنين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 6:11 am

البتول كتب:
يرضيكي ياحنين اللي بيتقال علي اختك ده؟

لا ومن مين؟

الطير !!

لأ طبعاً ميرضينيش خااااااااااااااالص

وبعدين بجد بقى المفروض متسكتيكتيش خالص على الكلام ده

ليه كده بس يا طير

ربنا يهدى النفوس يارب[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 1:36 pm

ريتاج كتب:
على فكرة ياطير انا متابعة ياحبى بس مستنية لاخروالاسئلة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] هتظبطك

وطبعا انتى عارفة اسئلتى بلاش بقي نخليها لاخر

انت عارفه انا اعمل فيكى ايه طبعا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] بعدها

لالالالالالالالالالالا انت عارفه حبى ليكى بس دة ميغنيش عن انى ممكن اقطع رقبتك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخلصى وهاتى اللى عندك ياهانم

وانت ياست حقنه قصدى ياست حنين اقعدى سكته مش كفايه هدخلينا النادى

اما نشوف اخرتها معاكى ايه بعد كدا هدخلينا فين تانى ياخوفى اخرتها تبقى دخله القسم

وتبقوا بردة عملين ندوة عن التشرد هناك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخلصى انت كمان واتوا اللى عندكم عشان اخلص
anosha
عماري أصيل
عماري أصيل
anosha

انثى
الحالة : انسه
الهواية : الانترنت

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 2:36 pm

حبيبت قلبي
هو انتي اللي هنا مش تزمري ياحبي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

دا أنا عايزه أعرف حااااااااجااااااااات كتيره
بس هخليها بينا عشان مينفعش غسيلنا ........ننشره على العام

بس حاجه بتشلني منك بما اني عمري ماشوفتك زهقانه عايزه أعرف

انتي بتزهقي امتى ؟وايه أكتر حاجه تنططتك ؟ أصل بصراحه جربت كل حاجه معاكي بس بلا جدوى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ليه مبتشليش هم لحاجه خالص؟(فاكره يوم الخميس )كان فاضلي سنه واولع فيكي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ايه اكتر حاجه بتزهقق فيا ؟ متعديش كتير اوي يعني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مواصفات زوج المستقبل اللي قولتي عليها اتقدمتلك فأكتر من عريس ومع ذلك رفضتي
وقولتيلي اسباب مأقتنعتش بيها.ممكن اعرف السبب اللي يقنعني بقى؟ (شكلي هتقطع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] )

قوليلي هنروح مصر أمتى الشتوي نزل بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟

جاوبي دلوقتي على ماحضر نفسي ليكي ياحبي بس بلاش..........انت فهماني
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 2:47 pm

عمرو البكرى كتب:

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

طبعا بصفتى مذيع البرنامج معايا شوية اسئلة من الاعداد كلها اجبارى لازم يترد عليها وعلى فكرة سهلة خالص
ربنا يستر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

1- الفرق بين شخصية الطير الباكى فى المنتدى وخارجه ؟

عااادى يعنى انا شخصيتى فى المنتدى زى برة مبتختلفش يعنى هى هى الطير

2 - قلمك ام لسانك فى التعبير قلبك ام عقلك فى التفكير؟

ساعات قلمى وساعات لسانى بس بصراحه قلمى اكثر بكثير جدا

عقلى ودة للاسف بيخلينى اجى على نفسى كثير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

3-توافقى على وظيفة بجوار بيت الله الحرام ولا عريس مناسب بكل المقاييس ؟

هى فين الوظيفه دى بس وانا ابصملك بالعشرة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

4-هو فى حد زيى - هما يطوله - ده انا احسن منهم - هما مين دول-ايش اب لجاب (هل للكلمات دى وجود فى حياة الطير الباكى ؟

ههههههه دة كلام واحدة مغرورة وانا الحمد لله مفيش الصفه دى يمكن عارفه ومتاكدة ان انا اقل من الناس وعارفه ان فى

احسن منى كثير جدا رحم الله امرا عرف قدر نفسه

5- هل تحبى اسمك ؟ ايون [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ناس كثير عندنا فى الحته وقريبنا مسمين اولادهم على اسمى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

6-اجمل ما فى الوردة الرحيق واجمل مافى الدنيا الصديق (كام صديقة للطير الباكى )؟

هههههه طوب االارض على راى ولدتى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لو على الاصحاب بنات المنتدى كلهم اما برة دة متعدش بصراحه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اما الزمايل خلاص انتهوا من حياتى وربنا يسعدهم يااااارب فى حياتهم

7-لو شخص عزيز عليكى جدا احرجك فى وسط جماعة متحبيش تتحرجى قدامهم والاحراج ده مش عادى (هتسكتى )؟

هسكت قدام الناس دول لانى اللى حصل حصل انحرجت وخلاص بس برة هتخانق معاه ومش هسكتلها عشان

ميتكررش الموقف واعرفه انه غلط فيه واحرجنى طبعا

8-ايه رايك (الكذب-النفاق - الانيسياق (واحد ماشى ورا واحد بدون تفكير )-التكبر:؟

الكذب الحمد لله ملوش مكانه فى حياتى لانه ضعف وانا الحمد لله مش ضعيفه وجريئه

النفاق ههههههه بجد ياريتنى بعرف انافق او ازوق الكلام مكنش دة حالى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الانسياق عدم تفكير وتخلف

التكبر حاجه تكرهه فيك الناس وملهاش اى قيمه

9-قصة حياتك فى كلمة واحدة فقط ؟؟؟؟؟؟

دلوعه شويه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

10- لو انت راحة الجامعة او شغلك ومتاخرة جدا وفجاءة وقعت عليكى حلة مية بتاع الكرومب
هتنعملى ايه بالتفصيل ؟؟

ههههههههههههه حصلت بس كنت فى الثانوى وكان صصعب انى ارجع لانى بيتى كان بعيد عن المدرسه وخلاص

الطبور هيطلع ومنفعش امشى كدا فى الشارع رحت داخله عند عمتى لانها كانت قريبه من الست اللى دلقت المياة عليه
وبعدين زميلتى راحت جبتلى لبس من عندها ورحت بيه بس اتاخرت برة بس لحقت الغياب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 8:19 pm

عمرو البكرى كتب:

11- موقف (محرج - محزن - مضحك )

موقف محرج امممممممممممممم
ماشى هحكلكم على موقف اتحطيت فيه واتحرجت احراج يانهار ابيض[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كنت انا ووحدة صحبتى بناخد درس عن استاذ من بلدنا المهم صحبتى دى مكنتش فاهمه حاجه خالص منه معرفش ليه
وقالتلى انها هتسيبه وهتروح تتفق مع مدرس تانى وانا وهى بس اللى كنا بناخد قولتلها ياستى مش هينفع كملى بس وهتفهمى المهم قالتلى لا وفى يوم راحين انا وهى للاستاذ ناخد حصتنا عادى راحت مرات المدرس قيلانى مفيش درس النهاردة عشان اللاستاذ بيعزى المهم زميلتى مسكت فى الكلمه ورسها والف سيف تروح تتفق مع المدرس
التانى قولتلها بلاش النهاردة قالتلى لا عشان عندكم مش هيرضوا يخرجوكى بكرة المهم اقنعتنى ورحنا فعلا للاستاذ التانى
وقفنا قدام باب الشقه بتعته خرجتلنا مراته اتفقنا معاها وشرحنلها كل حاجه عايزين ناخد ايه وكدا ايه اللى حصل بقى
يخرج من الشقه الاستاذ الاولانى اللى بناخد عندة الدرس الاول كان مستنى الاستاذ اللى راحين نتفق معاة عشان يروحه يعزوة خرج من باب الشقه واحنه بنتكلم وسامع كل الكلام من الاول صحبتى شافته راح جريه وسيبانى وراحت وهى بتجرى قفله البوابه
اللى تحت وانا طبعا نزلت بسرعه وهو ورايه امسك ففى البوابه عشان تتفتح مش راضيه تتفتح
اترينى مسكه فى البوابه الاتجاة اللى بيبقى مقفول مش التانى رحت خرجه بسرعه لقيت صحبتى مستخبيه فى محل كان
لسه بيشطب المهم مشينا احنه الاتنين مبلمين ومش قادرين نتكلم بنبص لبعض ووشنا احمر لون الدم من الاحراج[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

موقف محزن

يوم وفاة ولدى رحمه الله لانى كنت فوق بزاكر ومش سامعه اى حاجه تعب وجبوله دكتوريين وانا ولا هنا
ولا اعرف حاجه لانى كان صابح عليه امتحان وبزاكر وكانت صحبتى بتزاكر معايه ساعتها
وقفت فى الشباك قالتلى انا حسه ان فى صوت غريب كدا طالع من تحت المهم نزلت جرى مرديوش يفتحولى
الباب دخلت لقيتهم اخويه بيعيط هو وابن عمتى رحت داخله الوضه لقيت ولدى الناس حوليه
واولاد خالتى مسكين المصاحف بيقرا قران مشوفتش بعدها الدنيا غير بعد فترة ورحت بعد الغلس
ودعته ودة اكثر موقف فعلا حزنى جدا

موقف مضحك
ههههههههه هقول بس محدش يضحك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كنت فى الارض عندنا وناس بتشتغل فى الارض وواحد جاى يقعد معانا كان ارضه قبل ارضنا بشيه
المهم كان راكب حمار انا وبنت خالتى شوفنا الحمار اتجننا كنا ساعتها بنلعب قولتلها متيجى نركب الحمار دة
المهم بقت هى تركب ششويه وانا اركب شويه لحد اما خدنا الحمار وطلعنا برة الارض خالص

عشان نشترى بسكوت مين اللى راكب ساعتها انا سبت بنت خالتى وخدت ابن بنت خالتى الكبيرة وريه
وعملت فيها عنتر ومشيت بالحمار كانت اول مرة اركبه فى حياتى واخر مرة والله العظيم[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
طلع الحمار اصلا مجنون واتارى الراجل دة له ارض فى الطريق اللى انا ماشيه فيه
والارض دى عند الترعه بس فى الاتجاة التانى وفى فلق نخله محطوط بيعدوا من الاتجاة دة لدة
واتارى الراجل صحبه بينزل من عليه والحمار بيعدى فلق النخل دة رحنا جايين عن الفلق
دة والحمار المجنون وانا وابن بنت خالتى طفل صغير وانا كنت صغيرة فى اولى اعداى
راح معدى بينا الفلق انا شوفته داخل كانت هتجيلى سكته قلبيه واتعوجنا انا والولد
وجينا فى نص الترعه وهى مليانه على عينها وراح نزلين
المشكله انا الحمار عدى وانا اللى وقعنا هههههههههههههههههههههههههههههههه المهم الناس اتلمت
طلعنا الحمد لله

12-تقولى ايه الى كل من ظلمك؟ واللى انتى ظلمتيهم ؟

ربنا يسمحك ويسمحنا جميعا
فاصل ونواصل
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Ahmed A-Elalim Mansour

ذكر
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 8:30 pm

اقتباس :
ههههههههه هقول بس محدش يضحك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كنت فى الارض عندنا وناس بتشتغل فى الارض وواحد جاى يقعد معانا كان ارضه قبل ارضنا بشيه
المهم كان راكب حمار انا وبنت خالتى شوفنا الحمار اتجننا كنا ساعتها بنلعب قولتلها متيجى نركب الحمار دة
المهم بقت هى تركب ششويه وانا اركب شويه لحد اما خدنا الحمار وطلعنا برة الارض خالص

عشان نشترى بسكوت مين اللى راكب ساعتها انا سبت بنت خالتى وخدت ابن بنت خالتى الكبيرة وريه
وعملت فيها عنتر ومشيت بالحمار كانت اول مرة اركبه فى حياتى واخر مرة والله العظيم[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
والارض دى عند الترعه بس فى الاتجاة التانى وفى فلق نخله محطوط بيعدوا من الاتجاة دة لدة
المشكله انا الحمار عدى وانا اللى وقعنا هههههههههههههههههههههههههههههههه المهم الناس اتلمت

http://ahmed-amar.blogspot.com
الطير الباكي
عماري أصيل
عماري أصيل
الطير الباكي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 9:10 pm

هو انا قلت متضحكوش ولا موته من الضحك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وانا اللى قولت انك ياستاذ احمد هتدخل تسال سؤالين يرحمونى من المغسله اللى انا فيها دى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

دة موقف عااااادى دة انا قولت مش هينفع يكون موقف مضحك يعنى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

والله انا جتلى عقدة من يوميها من الحته دى وبكرهها جدا لحد دلوقتى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وانت ياست انوشا صبرك عليه

عموما ماشى انا هرد وهتشوفى ليلتك بيضه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

امال لو مكنتش بنت عمك كنتى عملتى فيه ايه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 9:21 pm

[quote="أحمد منصور"]
اقتباس :

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بقالى سنين مضحكتش اوى كده
دهب
عماري محترف
عماري محترف
دهب

انثى
الحالة : الحمد لله تمام
الهواية : القراءه
التـقــييــم : 74

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 11:00 pm

وعدنا بعد الفاصل مع الطير الباكى

واللى دايما عصبيه برضو حتى فى ردودها ونحب نسأل الطير......
يا ترى ايه أكتر أكله بتحبيها وبتعمليها بنفسك ولا بتحبى تكليها من أيد حد تانى؟
كل واحد فينا لما بيكون متضايق بيحب يروح مكان معين أو يعمل حاجه معينه أو يكلم شخص قريب منه فياترى لما الطير بتكون متضايقه بتعمل ايه ....أوعى تكونى بتكتأبى وتقعدى تاكلى هههههه؟
أنا عارفه طبعا انك جريئه ومش بتخافى بسهوله عاوزين تحكيلنا على موقف خوفك أو حد خضك وساعتها كان أيه رد فعلك؟

كفايه عليكى شويه الاسئله دى ونواصل بعد الفاصل
Amr Emam
عماري أصيل
عماري أصيل
Amr Emam

ذكر
المكان : قلب مصر
الحالة : خاطب مستجد
الهواية : المعرفة والإبداع

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 11:14 pm

الحمار يعدى وانت تقعوا فى الترعة ؟

حمار زكى فعلا

ههههههههههههههههههههههههههههه

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)   حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 11:34 pm

ههههههههههههه هفطث من الضحك والله حمار بيفهم بس اللى زعلنى موقف الناس مش يخلوهم فى حلهم بينقذوكى ليه

حوار صريح جدا الحلقة الرابعة (الطير الباكى)
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» حوار صريح جدا الحلقة 2
» حوار صريح جدا (الحلقة العاشرة) أ/دهب
» حوار صريح جدا (الحلقة الاولى )
» حوار صريح جدا الحلقة الاولى
» حوار صريح جدا (الحلقة الخامسة ) حنين